Замовлення від 1000 грн - Безоплатна Доставка!

Повернення та обмін

На що звернути увагу при покупці?

Отримавши товар, в першу чергу перевірте відсутність механічних пошкоджень. Після отримання і оплати товару висувати претензії до якості зовнішнього вигляду товару буде набагато складніше.

Переконайтесь, що кур’єр видав вас всі необхідні документи, в першу чергу чек і гарантійний талон. Без гарантійного талона ви не зможете отримати гарантійне обслуговування.

Повернення товару відбувається за адресою м. Київ, вул. Пономарьова, 2г.

Графік роботи: Пн-Пт: з 9.00 до 18.00.

      Сб-Нд: Вихідні дні.

Телефони +38 (044)390-65-16, (095) 850-35-27.

Що робити якщо товар належним чином не функціонує?

Якщо гарантійний термін на ваш товар ще не вийшов, зверніться в сервісний центр, який обслуговує дану техніку або зателефонуйте до нас у відділ рекламацій: +38(044)390-65-16.

Спеціалісти сервісного центру проведуть експертизу і приймуть рішення про подальші дії: ремонті, заміні чи повернення грошових коштів. Якщо проблема не буде усунута, покупцю буде відшкодована повна вартість товару.

Зверніть увагу, що заміна дорогих і технічно складних виробів (на кшталт пральних машин, холодильників і т.п.)  здійснюється тільки при наявності суттєвих недоліків, при яких виріб більше не може використовуватися за призначенням.

В яких випадках гарантія не діє?

Відповідно до закону гарантія втрачає силу в наступних випадках:

Пошкоджені будь-які захисні знаки фірми – виробника чи фірми продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби та ін.;

Серійні номера на виробах чи їх маркування не відповідає відомостям, зазначеним в гарантійному талоні;

Вироби піддавалися ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;

Дефекти, які викликані змінами в наслідок застосування товару не за призначенням встановленій у сфері застосування даного товару, яка вказана в інструкції по експлуатації;

Виріб пошкоджений чи вийшов з ладу у зв’язку з порушенням правил и умов установки, підключення, адаптації під місцеві технічні умови покупця, експлуатації, зберігання та транспортування;

Обладнання пошкоджено в наслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів та інших ситуацій, як не залежать від подавця;

Виріб має виражені механічні и/або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, чи сторонніх осіб;

Виникло пошкодження, викликане потраплянням в середину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах чи тварин;

Дефекти, які викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;

Представником сервісної служби було помічено використання нештатних режимів чи параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і т.и.);

Обладнання було пошкоджене в результаті використання неякісних і/або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або не стандартних змінних носіїв;

Дефекти які викликані утворенням на нагрівальних елементах надлишкового шару накипу;

 Відповідно до закону «Про захист Праву, споживачів», куплений товар Ви можете повернути протягом 14 днів, якщо Ви виявили, що придбаний товар не задовольняє Вас по формі, габаритам, фасону, кольору, розміру чи по іншим причинам не може бути використаним за призначенням.

Обміну чи поверненню підлягає товар, який не був у використанні, а також збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальне пакування, а також документи виданні разом з товаром.

При поверненні товару ми не відшкодовуємо затрат, пов’язаних з вартістю послуг по доставці товару, а саме: виїзд кур’єра чи вартість пересилки транспортній компанії в інше місто, відповідно до декларації (ТТН). У випадку відмови від товару, вартість послуг по доставці сплачується покупцем.

Необхідно пам’ятати, що при відправці в інші міста України («Новою Поштою»), термін безоплатного зберігання на складі складає 5 днів. У випадку не отримання товару зі складу він автоматично повертається відправнику.